مسئول آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرامه گفت: قارچ دارویی گانودرما به همت یک بانوی کار آفرین در شهرستان خرامه تولید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرانک کاوسی مسئول آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرامه با اشاره به تولید قارچ دارویی گانودرما به همت یک بانوی کار آفرین در شهرستان خرامه، اظهار کرد: این کار آفرین در ۶ ماه نخست امسال ۱۴۰ کیلوگرم گانودرمای خشک تولید و آماده عرضه دارد.

او تصریح کرد: واحد تولید قارچ گانودرما در زیر بنایی به مساحت ۷۸ متر مربع و در روستای قشلاق درنیان بخش کربال شهرستان خرامه واقع شده است.

او، خلاقیت، ریسک پذیری و مصمم بودن را از ویژگی‌های بارز کارآفرینان برشمرد و افزود: دو خصوصیت سخت کوشی و هدفمندی این بانوی کار آفرین را که خود فارغ التحصیل رشته اگرواکولوژی است، از کار جو بودن به کارآفرین تبدیل کرده است.

این کارشناس بیان کرد: طبق روال پارسال در صورت فراهم شدن بستر فروش، سود ۱۰۰ درصدی عاید تولیدکنندگان این نوع قارچ می‌شود.

کاوسی، بر لزوم تخصیص تسهیلات ارزان قیمت، تسهیل امور و حذف مقررات زائد برای کارآفرینان تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد فرصت‌های شغلی، تولید ثروت و بهبود شرایط اقتصادی و ارتقای سطح توسعه جامعه را در پی دارد.

مسئول آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرامه تصریح کرد: ایجاد کسب و کار‌های جدید در هر منطقه موجب اشتغالزایی، افزایش درآمد، رشد اقتصادی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار