فرماندار شهرستان لنده گفت: تا دو ماه دیگر خاکبرداری جاده لنده تشان به اتمام می‌رسد و کار ابنیه و زیر سازی این جاده انجام می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، خدادوست موسوی فرماندار شهرستان لنده در بازدید از جاده لنده – تشان گفت: در فاز اول طرح ملی از مسیر لنده به سمت تشان ۵ و نیم کیلومتر جاده با اعتباری افزون بر ۴۷ میلیارد تومان در دست اجرا است.

موسوی با بیان اینکه اجرای طرح ملی جاده لنده ـ تشان از ۵.۵ کیلومتر قطعه اول، ۵.۲ کیلومتر خاکبرداری کامل انجام شده است، افزود: تا دو ماه دیگر خاکبرداری این طرح به اتمام می‌رسد و کار ابنیه و زیر سازی این جاده انجام می‌گیرد.

او بیان کرد: با تکمیل این طرح مسیر ۱۳۷ کیلومتری لنده -تشان به ۴۲ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند و این کاهش مسافت شهرستان را از بن بست خارج می‌کند.

موسوی کاهش ترافیک، کاهش سوخت، کاهش تصادفات جاده‌ای و همچنین توسعه و رشد این شهرستان و ایجاد اشتغال پایدار را از مزایای این طرح ملی برشمرد.

شهرستان لنده در ۲۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان واقع شده و دارای ۲۳ هزار نفر جمعیت است.
 
محور ارتباطی لنده-تشان در ادامه محور دهدشت-پاتاوه است که اتصال دهنده استان کهگیلویه وبویراحمد به خوزستان و ایجاد شاهراه ارتباطی جنوب به مرکز کشور است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.