بدنبال واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در شیراز، راننده گرفتار در اتاقک خودرو با حضور به موقع آتش نشانان نجات یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، در پی وقوع  حادثه رانندگی در کمربندی کوشک میدان، شاهدان این حادثه در تماس با  سامانه ۱۲۵ و ارائه اطلاعات به سامانه آتش نشانی، درخواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۷ و گروه امداد و نجات جاده‌ای را به محل حادثه اعزام کردند.

در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت نامعلومی بعد از  کنترل نکردن خودرو در حاشیه جاده واژگون شد.

در اثر این حادثه راننده خودروی پراید که مردی ۲۴ ساله بود به سختی مجروح شد و با توجه به جراحات وارد شده و متلاشی شدن خودرو وی در داخل اتاقک آن محبوس شد.

آتش نشانان پس از بازدید و بررسی و ایمن سازی اولیه با استفاده از ابزار تخصصی نجات، شخص محبوس شده را با دقت و احتیاط تمام از داخل خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، جریان برق خودرو را قطع کرده و اقدام به ایمن سازی خودرو کردند.

تیم امدادی پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و انتقال خودرو به حاشیه امن، این وسیله نقلیه را برای بررسی علت بروز این حادثه رانندگی و نیز انجام مراحل قانونی به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار