در راستای توافق ننگین سازش با رژیم صهیونیستی، امارات هیئتی رسمی را برای دیدار با مقامات صهیونیست راهی سرزمین‌های اشغالی خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، یک هیئت رسمی از امارات بیستم ماه میلادی جاری به همراه مقامات آمریکایی راهی اراضی اشغالی می‌شوند.

در پی علنی سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو، هیئتی متشکل از مقامات اماراتی در بیستم اکتبر برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی راهی سرزمین‌های اشغالی می‌شوند. هنوز مشخص نیست که آیا محمد بن زاید، ولیعهد امارات نیز در این سفر حضور خواهد داشت یا خیر.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد وی از ولیعهد ابوظبی برای سفر به سرزمین‌های اشغالی دعوت کرده و متقابلا برای سفر به امارات دعوت شده است، اما به تاریخی در این خصوص اشاره نکرد.

ساعاتی پیش دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه رسمی اعلام کرد کابینه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه توافق نامه عادی سازی روابط با امارات را تصویب کرد و آن را برای تائید به پارلمان ارائه خواهد کرد.

آمریکا، امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی در ۲۳ مرداد طی بیانیه‌ای مشترک از دستیابی به توافقی خبر دادند که بر اساس آن دولت امارات متحده عربی از این پس روابط رسمی خود را با رژیم صهیونیستی آغاز خواهد کرد؛ توافقی که ترامپ از آن به عنوان دستاوردی تاریخی یاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار