کشف بیش از ۵۲ کیلوگرم تریاک در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین از کشف ۵۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ زال بیکی فرمانده انتظامی شهرستان قاین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام کنترل خودر‌وهای عبوری به یک سواری پراید ۱۱۱ که با سرعت بالایی در حرکت بود مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

او افزود: راننده سواری پراید با بی توجهی به فرمان ایست ماموران به سرعت از محل متواری شد، که ماموران خودرو را تعقیب و با اجرای طرح مهار خودرو را در عملیات ضربتی متوقف کردند.

زال بیکی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار ۵۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان در این عملیات خودرو را توقیف کردند و ۲ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ زال بیکی عنوان کرد: مبازره بی امان با سوداگران مرگ قاطعانه ادامه دارد واقدامات وشگرد‌های قاچاقچیان مانع از فرار آنان از چنگ قانون نخواهد شد و به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید


کشف ۹ فقره سرقت در شهرستان طبس

سرهنگ علی پور فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: با وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، در سطح روستا‌های بخش مرکزی شهرستان طبس، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی به یکی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای در این شهرستان مشکوک شدند و نامبرده را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند.

سرهنگ علی پور تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی پلیس به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۵ فقره سرقت از معابر عمومی اعتراف کرد که این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس ادامه داد: شهروندان ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم‌های مداربسته، به هشدار‌های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پییام /  ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.