فرمانده هنگ مرزی پاوه با فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید کاظمی سپاه، در گروهان مرزی باینگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رسول سرابخشکه فرمانده هنگ مرزی پاوه، به اتفاق رئیس بازرسی و معاون عملیات هنگ مرزی پاوه در گروهان مرزی باینگان با آسیابانی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید کاظمی و هیئت همراه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ سرابخشکه گفت : کنترل و کاهش جرائم و مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های مرزبانان است و تلاش‌های مستمر همکاران ما و دیگر نیرو‌های نظامی و امنیتی موجبات ارتقاء امنیت در منطقه را داشته است.

آسیابانی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید کاظمی ضمن قدردانی از اقدامات مجموعه مرزبانی به بررسی مشکلات مرزی پرداخت و گفت : مجموعه مرزبانی اعم از سپاه و هنگ مرزی مایه اقتدار و امنیت منطقه و جامعه است.

آسیابانی گفت : بخش عظیم تولید و امنیت مربوط به هوشیاری و توانمندی نیروی انتظامی بخصوص مرزبانی است که با جان و دل به مردم و مرزنشینان خدمت رسانی می‌کنند.

آسیابانی افزود: ما همگی سربازانی هستیم تحت عنوان "نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران" و فقط رنگ لباس ما فرق می‌کند، اما هدف یکی است.

سرابخشکه گفت: هدف در هر دو سازمان یکی است و این امر با تعامل کارکنان در سطوح مدیریتی خرد و کلان باعث افزایش ضریب امنیتی در مرز می‌شود و انشاالله دعای خیر امام سجاد (ع) هم در حق کارکنان سپاه و هم مرزبانی راهگشا باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.