بهسازی و آسفالت مسیر دسترسی به بیمارستان بروجن

شهردار بروجن گفت: با بهسازی و آسفالت فاز یک و دو مسیر‌های دسترسی به بیمارستان، ولی عصر (عج) بروجن، این مرکز بزرگ بهداشتی و درمانی از راه دسترسی مناسب برخوردار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمزه‌علی ولیان شهردار بروجن با اشاره به تعریف سه مسیر دسترسی به بیمارستان ولی عصر (عج) اظهار داشت: پس از تکمیل فاز یک، فاز دو مسیر دسترسی به این بیمارستان نیز به مساحت ۱۲ هزار مترمربع بهسازی و آسفالت شد.

او با بیان اینکه هم‌اکنون زمینه دسترسی ایمن خودرو‌های امدادی و شخصی از مسیر‌های مذکور به بیمارستان فراهم است، افزود: اجرای این طرح عمرانی شامل جدول‌کشی، اجرای اساس، بهسازی و آسفالت ۱۰ روز زمان برده و بیش از ۲ هزار تُن آسفالت مصرف شده است.


بیشتر بخوانید


ولیان همچنین از احداث فاز سه مسیر دسترسی به بیمارستان خبر داد و اضافه کرد: مطالعات این طرح توسط مهندسین مشاور انجام شده که پس از تصویب و اخذ مجوز در کمیسیون ماده ۲۳ و کمیته برنامه‌ریزی استان، عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

او ادامه داد: مبلغ این پیمان شامل احداث کنارگذر و پل روگذر یکصد میلیارد ریال بوده که با انتخاب پیمانکار از طریق مناقصه ظرف ۹ ماه کاری اتمام و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار