پیراهن تیم ملی فوتبال به کادر درمان استان چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

اهدای پیراهن تیم ملی فوتبالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در آیینی با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و موعود بنیادی‌فر داور لیگ برتر فوتبال، پیراهن تیم ملی فوتبال به منظور تجلیل از تلاش‌ها و خدمات کادر بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری به فعالان عرصه سلامت اهدا شد.

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری در این آیین با قدردانی از این حسن سلیقه فدراسیون فوتبال، آن را موجب روحیه‌بخشی به کادر درمان استان بیان کرد و افزود: فعالان عرصه بهداشت و درمان ماه‌ها با تلاش و از خودگذشتگی و مسئولیت‌پذیری دوچندان در مواجه با کرونا فعال هستند.


بیشتر بخوانید


او گفت: چنین اقدامات ارزشمندی روحیه مضاعفی به این فعالان می‌دهد تا بتوانند در ادامه راه همچون گذشته به وظیفه و تلاش خود تداوم بخشند.

شیرانی، ورزشکاران تیم ملی فوتبال را مظهر غرورآفرینی برای کشور عنوان کرد و اظهار داشت: بی‌شک همراهی نخبگان جامعه از جمله ورزشکاران و هنرمندان با کادر درمان می‌تواند بخشی از خستگی این فعالان را رفع کند.

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با قدردانی از تلاش کادر درمان استان، اهدای پیراهن تیم ملی فوتبال را نماد قدرشناسی از فعالان این عرصه بیان کرد و گفت: این اقدام از سوی فدراسیون فوتبال به خادمان مردم و افرادی که در سنگر سلامت تلاش می‌کنند صورت گرفت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار