زمینی متعلق به منطقه۹ شهرداری کرج به مرکز دپوی زباله‌های خشک این منطقه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در چند قدمی میدان والفجر منطقه ۹ شهرداری کرج یک قطعه زمین با مساحت چشمگیر به مرکز دپوی زباله‌های خشک تبدیل شده است.

در انتهای این زمین سازه‌هایی گچی و با مساحت کمتر از ده متر به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد محل اسکان متولیان و کارکنان مرکز یادشده باشد.

با کمی صبوری متوجه شدیم اکثر افرادی که در این مرکز مشغول فعالیت هستند اتباع هستند که در بین آنان کودکان هفت تا چهارده ساله نیز دیده می شود.

جدا از شرایط اسفبار بهداشتی این مرکز با وجود شیوع کرونا، فعالیت آن همه کودک بین افراد بالغ برای تفکیک پسماند و حمل چهارچرخ‌هایی با وزن چهل کیلو با وجود مغایرت قانونی به کارگیری کودکان ما را به خدمات شهر منطقه ۹ شهرداری کرج کشاند.

آل یاسین، معاون خدمات شهری منطقه۹ شهرداری کرج در این باره به خبرنگار ما گفت: این زمین با مجوز و درخواست سازمان مدیریت پسماند به محل دپوی زباله‌های خشک تبدیل شده است.

او افزود: طی جلسه‌ای که باحضور معاون خدمات شهر شهرداری مرکز و پیمانکار تفکیک زباله برگزار شد؛ پیمانکار برای استفاده از اتباع و کودکان در زمینه تفکیک زباله اخطار گرفته است.

معاون خدمات شهری منطقه۹ شهرداری کرج گفت: ما نیز کودکان را با کمک اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج جمع آوری می‌کنیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.