کریمی گفت: یکی از موضوعات اساسی در شهرستان خنداب اتمام جاده غرب قره چای است.

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به شهرستان خنداب در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: یکی از موضوعات اساسی در شهرستان خنداب اتمام جاده غرب قره چای است که تخصیص آن صد در صد است و برای آن یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

کریمی افزود: از دیگر مسائل مهم در شهرستان خنداب داربستی کردن باغات انگور است که با این کار علاوه بر جلوگیری از ضایعات انگور کیفیت محصولات هم ارتقاء می‌یابد.

او اضافه کرد: با توجه به شرایط بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با بیماری کرونا لازم است که تجهیزات بیمارستان مهر و درمانگاه‌های شهرستان تقویت و امکانات آن‌ها بیشتر شود.

در جلسه شورای اداری خنداب با حضور نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی مواردی از جمله نیاز شهرستان به ۸ کارخانه صنایع تبدیلی، سردخانه و بسته بندی محصولات کشاورزی، اتمام پروژه جاده غرب قره چای، ارتقاء جاده‌های اصلی، بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز، کمبود امکانات در حوزه بهداشت و درمان، استقرار جایگاه پمپ گاز در جاورسیان، مشکلات زیر ساختی آموزشی و نبود قیمت پایه و مناسب کشمش مطرح شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در سفر به خنداب از طرح‌های یکپارچه سازی ۶۰۰ هکتاری زمین‌های کشاورزی شهر خنداب، تامین روشنایی بلوار سپهبد شهید سلیمانی استخرورزشی، باغات داربستی انگور در روستای دیزآباد و بهسازی معابر روستایی ایجان دیدن کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.