بیست و یکمین دفتر نمایندگی شرکت کارگزاری آینده نگر خوارزمی در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی بیست و یکمین دفتر نمایندگی شرکت کارگزاری آینده نگر خوارزمی (کارگزاری سهام عدالت) و کمیسیون‌های مصرف و آموزش در اتاق تعاون استان مرکزی در اراک آغاز به کار کرد.

آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به اینکه ۹۷۰ هزار نفر از مردم استان مرکزی عضو صندوق سهام عدالت هستند شکل گیری دفتر کارگزاری خوارزمی در استان ضروری و نیاز جدی است تا بتوان از سرمایه‌های این افراد به نوعی حمایت کرد.

آصفری با بیان اینکه دفاتر نمایندگی شرکت کارگزاری آینده نگر خوارزمی تاکنون در ۲۰ استان کشور ایجاد شده افزود: استان مرکزی بیست و یکمین استانی است که دفتر کارگزاری خوارزمی در آن آغاز به کار می‌کند تا بتوان با برنامه ریزی و نگاه مشاوره‌ای سهام مردم در حوزه سهام عدالت را مدیریت کرد.

او با اشاره به اینکه ۴۰ میلیون نفر در کشور عضو سهام عدالت هستند و برای این افراد برگه سهام صادر شده ادامه داد: ۳۰ میلیون نفر دیگر جا مانده اند هستند که مجلس شورای اسلامی طرحی را آماده کرده تا دولت مجاب به تهیه سهام برای جاماندگان شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلساتی با وزیر اقتصاد موضوع پیگیری شد تا زمینه فراهم شدن ۳۰ میلیون نفر بازمانده از سهام عدالت برنامه جدی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.