وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد: با توجه به حملات جمهوری آذربایجان حق حمله به تاسیسات نظامی این کشور را برای خود محفوظ می‌دانیم.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد نیرو‌های این کشور حق حمله به تاسیسات نظامی در خاک آذربایجان را برای خود محفوظ می‌دانند.

وزارت دفاع ارمنستان با توجه به حمله پیشتر انجام شده علیه مناطقی از خاک خود بیانیه‌ای در این خصوص صادر کرد. روز چهارشنبه ایروان اعلام کرد ارتش آذربایجان به خودرو‌های نظامی ارمنستان واقع در خاک این کشور حمله کرده است.

دور جدید درگیری‌های نظامی میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان از روز یکشنبه ۲۷ سپتامبر آغاز شد. جمهوری آذربایجان می‌گوید نیرو‌های مسلح ارمنستان به سوی مناطق مسکونی در خط تماس در جمهوری قره باغ شلیک کرده و سبب مرگ چندین غیرنظامی شده اند. این در حالی است که ارمنستان و مقامات قره‌باغ، جمهوری آذربایجان را متهم می‌کنند که حملاتی هوایی و موشکی به این منطقه انجام داده است.

به رغم توافق صورت گرفته در مسکو برای برقراری آتش بس در منطقه قره باغ، در روز‌های اخیر دو طرف بار‌ها همدیگر را به نقض آتش بس متهم کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار