مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۰ دختر ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در سطح ملی و بین المللی فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۰ دختر ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در سطح ملی و بین المللی فعالیت می‌کنند و تلاش می‌کنیم تا بخشی از برنامه‌های خود را به ارتقاء وضعیت دختران استان اختصاص دهیم.

صداقت افزود: امیدواریم با بررسی مسائل و مشکلات این قشر از جامعه، راهی را هموار کنیم که آسیب‌های کمتری متوجه دختران استان باشد و آن‌ها بتوانند در یک فضای امن فرهنگی، علمی و اجتماعی، رشد کنند.

او بیان کرد: در حال حاضر در سطح استانی ۲۱۵، در سطح ملی ۱۴۳و در سطح بین المللی ۷ قهرمان دختر کهگیلویه و بویراحمدی در رشته‌های ورزشی در حال فعالیت هستند که این مهم قابل تقدیر است.

صداقت همچنین کسب مقام پنجم توسط سحر مزرعه فرد و مقام هشتم توسط سارا مزرعه فرد از شهرستان باشت در مسابقه نقاشی "همه ما قهرمانیم" که با همکاری یونیسف و وزارت کشور در شرایط کرونا برگزار شد را نیز تبریک گفت و بیان کرد: به همین مناسبت، از این دختران مستعد و خلاق تجلیل می‌شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.