دستورانی گفت: در هرمدرسه‌ای اگردانش آموزی به ویروس کرونا مبتلا شود یا علائم آن را داشته باشد، آن مدرسه به مدت دوهفته تعطیل خواهد شد.

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،گفت: استان سمنان جزو ۷ استان برتر در آموزش‌های مجازی است.

او با اشاره به عضویت ۹۵ درصدی دانش آموزان استان سمنان در شبکه شاد افزود: ۸۵ درصد بصورت آنلاین محتوای خود را دریافت می‌کنندو ۱۰ درصد موفق به استفاده آنلاین از شبکه نمی‌شوند.

دستورانی ادامه داد: در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان مصوب شد تا کلاس‌های حضوری برای دانش آموزان بی بهره از شبکه شاد وآموزش مجازی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روستا هاوشهرستان‌ها برگزار شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه معلمان و مدیران مدارس از حضور وعدم حضور تمامی دانش آموزان در شبکه ملی شاد اطلاع دارنداظهار کرد:از خانواده‌ها خواهشمندیم که همکاری حداکثری را داشته باشند تا فرزندانشان در کلاس‌ها حضور پیداکنند.

او ابراز کرد:در هرمدرسه‌ای اگردانش آموزی به ویروس کرونا مبتلا شود یا علائم آن را داشته باشد، آن مدرسه به مدت دوهفته تعطیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت:کادراجرایی که امکانات لازم برای بارگزاری محتوا را ندارند باید در مدارس حضور پیداکنند.

او بااشاره به طرح کوچ افزود: طرح کوچ در واقع همان کاهش وزن و کنترل چاقی است که معاونت تربیت بدنی وسلامت استان استان این طرح رادر فضای مجازی به منزله حفظ سلامت دانش آموزان در استان سمنان به مرحله اجرایی رسیده و تا اسفندماه ادامه دارد.

دستورانی بابیان اینکه مشکلات شبکه شاد زیرساختی است ادامه داد:هیچ شبکه‌ای برای ارائه به ۱۵ میلیون کاربر نمیتواند بدون نقص باشد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت:سامانه‌ای تحت عنوان راهبران شاد در استان سمنان طراحی شده که برای کل کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.