فرمانده سپاه جهرم از توزیع بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال کمک‌های مومنانه بین نیازمندان جهرمی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم، در حاشیه رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه در دهه آخر ماه صفر در جهرم، اظهار کرد: به همت بسیج سازندگی آن ناحیه و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و خیرین نیک اندیش، تعداد یک هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر، در سومین مقطع از دومین مرحله رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه در دهه آخر ماه صفر، بین نیازمندان جهرمی، توزیع شد.

او افزود: ۷۰۰ بسته غذایی در این مرحله از رزمایش، شامل برنج، حبوبات، رب گوجه، روغن، ماکارونی و سویا که ارزش ریالی هر یک از بسته ها، یک میلیون ریال است بوسیله پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران آماده و به نیازمندان شناسایی شده تحویل شد.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به آغاز سال تحصیلی و نیاز مبرم دانش آموزان بی بضاعت به لوازم التحریر، از تهیه و توزیع بسته‌های لوازم التحریر شامل دفتر، خودکار، لیوان، مداد و مداد رنگی و مداد تراش، کیف و کاغذ خبر داد که در قالب ۳۰۰ بسته، و هر بسته به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، بین آن ها، توزیع شد.

او گفت: دومین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه شامل ۳ مقطع عید قربان تا غدیر، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر بود که با یاری خیرین و مردم نیک اندیش و فعالیت بسیجیان آن شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار