کارکنان جهادکشاورزی نیشابور در دومین مرحله مواسات، همدلی و کمک مومنانه بسته‌های معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال را بین خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت السلام توزندجانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درجهاد کشاورزی نیشابور گفت: مجموعه جهاد کشاورزی و تشکل‌ها و ادارات با حضور در صحنه از کمک‌های خود دریغ نکردند و در دومین مرحله کمک‌های مومنانه برای اقشار ضعیف خسارت دیده از بیماری کرونا کمک کردند.

او افزود: به منظور اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک به اقشار نیازمند و مستضعف و در آستانه رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رضا (ع) با تلاش هیات عزاداران حسینی جهادکشاورزی نیشابور و با همکاری و همدلی کارکنان و بازنشستگان مجموعه جهاد کشاورزی وتشکل‌ها و ادارات تعداد ۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال تهیه وبین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در بخش کشاورزی توزیع شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درجهاد کشاورزی نیشابور ادامه داد: تا پایان رفع بیماری منحوس کرونا این کار خداپسندانه با همکاری همه همکاران همدل ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.