امضای تفاهم نامه بین بیمه ایران و مرکز وکلا منجر به افزایش سرعت ارائه خدمات به مردم و افزایش کیفیت عملکرد بهتر به مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگاربانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در مراسم امضای تفاهم نامه بین بیمه ایران و مرکز وکلا, کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه اظهار کرد: مرکز کانون وکلا با در اختیار داشتن بیش از ۴۰ هزار وکیل و کارشناس یک رسالت اجتماعی بر دوش دارند و مکلف هستند تا مشکلات مردم و حاکمیت را برطرف کنند.

وی ادامه داد: امضای تفاهم نامه می تواند نقطه عطفی در فضای خدمات حقوقی, وکالتی و کارشناسی در حوزه صنعت بیمه در کشور باشد. حجم فعالیت های صنعت بیمه به خصوص " بیمه ایران" بسیار گسترده است. همچنین کارشناسان رسمی قوه قضائیه نیز به عنوان نهاد ملی, وکالت و کارشناسی در کشور که بیشترین تعداد وکلا و کارشناسان به صورت مجموعی در اختیار دارد, در تمام نقاط کشور توانایی خدمت رسانی حقوقی را به همه نهاد های دولتی از جمله شرکت های بیمه داشته است.


بیشتربخوانید:


بهادری بیان کرد: در گذشته اگر اختلافی بین بیمه گر و بیمه گذار به وجود آید, فرد باید به محاکم دادگستری مراجعه می کرد و زمان بیشتری را برای آن اختصاص می داد. اما در حال حاضر سرعت ارائه خدمات به مردم افزایش یافته, کارها تخصصی تر می شود و کیفیت عملکرد بهتر و به صورت الکترونیکی می شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار