معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید گفت: فرآیند تولید عسل از مرحله اخذ تسهیلات تا بسته بندی و حتی خرید تضمینی آن مورد حمایت صندوق امید قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، علی اصحابی معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید عصر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری دلفان در جمع خبرنگاران در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: هفت میلیارد تومان تسهیلات در شهرستان سلسله پرداخت کرده‌ایم که به ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی منجر شده است.

وی افزود: در صورتیکه متقاضیان در سامانه کارا ثبت نام کنند و دستگاه‌های اجرایی هم مجوز‌های لازم را به آن‌ها بدهند هیچ محدودیتی از لحاظ پرداخت تسهیلات در این شهرستان نخواهیم داشت.

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید عنوان کرد: با توجه به ظرفیت خوبی که در بحث تولید عسل در شهرستان سلسله وجود دارد تفاهم نام‌های با صندوق عسل و دانشگاه صنعتی شریف داریم که تولیدکنندگان اگر نیاز به راه‌اندازی واحد بسته‌بندی داشتند ما آن‌ها را حمایت خواهیم کرد و دانشگاه شریف برای فرآوری و مصارف دارویی، خرید تضمینی عسل را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار