سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در اظهاراتی توسعه طلبی صهیونیست‌ها را محکوم و تاکید کرد تمام شهرک‌های صهیونیستی در فلسطین اشغالی از بین خواهند رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، نبل ابوردینه سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین در اظهاراتی تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی برای ساخت هزاران واحد مسکونی در فلسطین اشغالی را شدیدا محکوم کرد.

نبل ابوردینه گفت: «تصمیم اسرائیل برای توسعه شهرک‌ها به طور کامل مغایر با همه قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی، مخصوصا قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت است». شورای امنیت به موجب قطعنامه ۲۳۳۴ شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در خاک فلسطین را غیرقانونی ذکر کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: «همه شهرک‌سازی‌های متعلق به صهیونیست‌ها نابود خواهد شد. هیچ شهرک صهیونیست نشینی در خاک فلسطین باقی نخواهد ماند».

سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه تصریح کرد: «سکوت جامعه بین المللی، عادی سازی روابط رژیم‌های عربی و حمایت‌های دولت ترامپ در سازمان ملل از رژیم اشغالگر اسرائیل و سیاست‌های شهرک سازی آن، این رژیم را برای ادامه شهرک‌سازی گستاخ‌تر کرده است».

سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان هشدار داد که سیاست‌های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی منطقه را به لبه پرتگاه کشانده است.

ابوردینه در پایان خاطرنشان کرد: «ما از جامعه بین المللی می‌خواهیم برای توقف جنون شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی بر کابینه نتانیاهو فشار وارد کنند و مقدمات  تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس در مرز‌های ۱۹۶۷ را فراهم کنند».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
احتمالا شهرک های بعدی توسط شرکت های اماراتی ساخته می شوند
آخرین اخبار