دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

نخبه پروری از وظایف و فعالیت‌های اتحادیه انجمن اسلامی است

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: نخبه پروری و نخبه‌داری از مهمترین وظایف و فعالیت‌های اتحادیه انجمن اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نخبه پروری و نخبه‌داری از مهمترین وظایف و فعالیت‌های اتحادیه انجمن اسلامی است.

او افزود: این اتحادیه یک هویت منسجم تشکیلاتی است که در راستای فعالیت‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی فعالیت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


تاریخی اضافه کرد: دانش‌آموزان به عنوان یک سرمایه اجتماعی هستند که باید برای فعالیت این انجمن تلاش بیشتری انجام شود تا بتوانند نقش موثری در مدرسه و فعالیت‌های خود داشته باشند.

او ادامه داد: اعضای این اتحادیه با حضور در برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف استعداد خود را محک و با مسئولیت برتر از درس مواجه می‌شوند و می‌توانند برای کشور مثمر ثمر باشند.

تاریخی به کارنامه درخشان چهار دهه گذشته انجمن اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: انجمن اتحادیه اسلامی دانش‌آموزان به عنوان یک تشکل پیشتاز در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد.

او افزود: کسب رتبه‌های برتر در کنکور سراسری، دست یافتن به موفقیت‌های برتر در حوزه‌های مختلف، فعال ساختن هیئت‌های مختلف مناسبتی از مهمترین موفقیت‌های اعضای این اتحادیه است که در این استان نیز انجمن اسلامی با فعال ساختن هیئت انصار المهدی به عنوان یک هیئت موفق، به توفیقات خوب دست پیدا کرده است.

تاریخی به حمایت مسئولان آموزش و پرورش از این انجمن اشاره کرد و گفت: انجمن به عنوان بازوی امین و مطمئن برای مسئولان نظام است تا بتوان از ظرفیت نوجوانان عضو این اتحادیه و انجمن در بخش نوجوانان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی بار را از دوش مسئولان برداشت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.