مدیر کل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ طرح کشاورزی با اشتغال زایی ۵ هزار و ۶۰۰ نفرتسهیلات جهش تولید پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، الیاس تاج الدینی مدیر کل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ طرح کشاورزی با اشتغال زایی ۵ هزار و ۶۰۰ نفر تسهیلات جهش تولید پرداخت می‌شود و با هدف عملیاتی شدن این طرح‌ها و تامین نیازمندی‌های زیر بنایی یا سرمایه در گردش سه هزار میلیارد ریال تسهیلات جهش تولید و رونق پیشنهاد شده است.

الیاس تاج الدینی افزود: به عنوان مثال ۳۰ واحد مرغداری از جمله واحد‌های راکدی هستند که به تسهیلات ویژه برای تامین زیرساخت‌های مورد نظر نیاز دارند.

او بیان کرد: در تفاهم نامه استاندار با رییس سازمان برنامه و بودجه منعقد شده ۳۳ طرح در زمینه‌های مختلف در استان برای تحقق شعار سال و جهش تولید مشخص شده است.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: از این تعداد ۱۲ طرح با اشتغال زایی ۵ هزار و ۶۰۰ نفر معادل ۵۶ درصد مربوط به بخش کشاورزی بوده است.

تاج الدینی با بیان اینکه ۷۹۰ میلیارد ریال برای ۱۲ طرح جهش تولید در بخش کشاورزی پیشنهاد داده شده افزود: در صورت جذب اعتبارات پیشنهادی شاهد رونق اقتصادی در این بخش که یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان است ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.