مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای شهرستانک کرج در جاده چالوس خبر داد.

آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی در جاده چالوسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،اسماعیل صارمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج با اشاره به این که  ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان در جاده چالوس آزادسازی شده است،گفت: این عملیات شامل تخریب بیش از ۲۱ مورد تغییر کاربری غیر مجاز بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج افزود: هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی برای ساخت ساز و بدون اخذ مجوز‌های قانونی ممنوع بوده و مطابق قانون با تخریب اراضی زراعی و باغی برخورد خواهد شد.

صارمی با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در روستای شهرستانک واقع در بخش آسارا گفت: از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضایی بالغ بر ۲۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوار کشی، بنا، محوطه و دپوی مصالح تخریب و حدود ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

او در بخش دیگری با تاکید بر این که حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همه مردم است، افزود: شهروندان ضمن درک اهمیت موضوع تولید غذا، برای پیشگیری از تبعات بعدی آن، نسبت به عملکرد سودجویان هشیار بوده و از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.