تیم شهدای مقاومت بسیج قم در رقابت های فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور ۲ باخت متوالی را متحمل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، تیم کشتی فرنگی شهدای مقاومت بسیج قم در دیدار‌های دور رفت از مرحله گروهی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های ایران در گروه دوم دو باخت متوالی را مقابل حریفان خود پذیرا شد.

این رقابت‌ها طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کشتی با عنوان جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم‌های بازار بزرگ ایران، صبا نور کردستان، دانشگاه آزاد اسلامی و احتشام گستر کارون ،رقیب نماینده قم هستند.

در دیدار‌های روز نخست گروه دوم تیم شهدای مقاومت بسیج قم دو مسابقه برابر تیم‌های صبا نور کردستان و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کرد، اما هر دو رقابت را به حریفان واگذار کرد، تیمی که با هدایت روح‌الله میکائیلی و البته در غیاب چهره‌های شاخص کشتی فرنگی قم با ترکیبی از نخبه‌ها و استعداد‌های آینده‌دار این رشته به میدان رفته است.

فرنگی کاران قم در نخستین مسابقه خود برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خوردند ، مسابقه‌ای که کشتی‌گیران دو تیم در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به رقابت پرداختند و نماینده قم در اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲ و ۱۳۰ کیلوگرم حریف خود را برد و در سایر اوزان نتیجه را واگذار کرد.

دومین مسابقه نمایندگان قم در روز نخست برابر تیم صبا نور کردستان به انجام رسید و این نماینده کردستان بود که با نتیجه ۸ بر ۲ صاحب برتری شد، در مسابقه‌ای که امید زالی در وزن ۷۲ کیلوگرم و هدایت کبیری در وزن ۷۷ کیلوگرم دو پیروزی برای نماینده قم کسب کردند.

انتهای پیام /ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار