پیکر پاک جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، رضا محمدی در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)قم آرام گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، پیکر مطهر جانباز شهید رضا محمدی روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه با حضور ایثارگران در جوار یاران شهیدش در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) خاکسپاری شد.

او در سن ۲۱ سالگی، نیمه سال ۱۳۶۰ از طریق بسیج عازم جبهه‌ها گردید و پنجم مهرماه همان سال در دارخوین دچار موج انفجار شد و مورد اصابت ترکش قرار گرفت.

موج انفجار منجر به مجروحیت اعصاب و روان و اصابت ترکش به هر دو پا و قطع پای راست و مجروحیت ریه و چشم این جانباز سرافراز را موجب شد.

جانباز رضا محمدی چهار دهه بر رنج جانبازی صبر کرد و سرانجام روز چهارشنبه بیست و سوم مهرماه در یکی از بیمارستان‌های تهران دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

در پی شهادت این جانباز سرافراز مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران در پیامی شهادت او را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین هنرمند به این شرح است:


جانبازان قهرمانان صبر و ایستادگی در پای ارزش‌های الهی، سربازان ولایت و پاسداران خون‌های پاک شهدا هستند. همانان که با عشق و ایثار با تاسی به مکتب سید و سالار شهیدان، برای رضای حق تعالی و سربلندی نظام اسلامی به مسلخ عشق روانه شدند و اعضاء و جوارح خویش را فدا کردند و سال‌ها بر رنج مجروحیت صبر و به این جانبازی‌ها و شهادت‌ها افتخار نمودند و استقامت ورزیدند.

شهادت بالاترین درجه ایثار و راه اولیاء الهی است، اما فقدان این گل‌های گلزار صبر و ایثار، این سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب اندوه فراوان است و البته که بر این مشیت الهی جز سر تسلیم نمی‌توان فرود آورد.

شهادت جانباز سرافراز عباس صدر آبادی، برادر شهیدان حسین و اصغر صدر آبادی و فرزند جانباز علی صدر آبادی را به خانواده محترم و ایثارگر ایشان تعزیت و تسلیت عرض نموده، برای آن شهید والامقام علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و برای بازماندگانشان صبر جمیل را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار