سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: باشگاه زوج‌های جوان با هدف اموزش مهارت های زندگی و ارائه خدمت به زوج های جوان استان سمنان راه اندازی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در جلسه شورای ورزش همگانی و ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان  گفت: شبکه ارتباطی و آموزشی زوجین و باشگاه زوج‌های جوان هم در ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح شد که به دنبال ارایه آموزش‌های مختلف و متنوع در سال‌های اول زندگی است و در قالب طرح باشگاه زوج‌های جوان هم خدمات و تسهیلاتی از اصناف، بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی به زوج‌های جوان ارایه می‌شود تا علاوه بر کاهش طلاق، آسان کردن ازدواج برای جوانان را هم در پی داشته باشد.
 
او از اجرای دو طرح ویژه بانوان در شش ماهه دوم امسال هم خبر داد و افزود: طرح ساختار قامتی بانوان و دختران روستایی و طبیعت گردی خانواده با محوریت بانوان در این جلسه مصوب و اجرایی خواهد شد.

 مرادی با اشاره به نقش اساسی ورزش در تقویت سیستم ایمنی بدن و توسعه نشاط و شادابی در جامعه گفت: پویش‌های میزکار میز ورزش، یک صبح بانشاط ویژه کارمندان، آوای ورزش در همسایگی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی اجرا شده و یا در دست اجرا هستند و اقشار مختلف از آن‌ها استقبال خوبی کردند.

او با اشاره به در پیش بودن هفته تربیت بدنی از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه در این هفته هم خبر داد.
 
انتهای پیام / گ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.