رییس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با اعضای دبیرخانه قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان بر حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از گزارشگران فساد تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: موضوع مبارزه با فساد، خصوصاً در بحث مفاسد اقتصادی بسیار مهم است و انتظار داریم مجموعه‌های مردمی به کمک ما بیایند.

صالحی در دیدار با اعضای دبیرخانه قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان افزود: عملکرد قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و باعث می‌شود فضای جامعه برای مفسدان نا امن شود و این موضوع می‌تواند ما را در مبارزه با فساد بسیار کمک کند.

او گفت: باید توجه داشت که مبارزه با فساد موجب ورود حب و بغض‌ها به مسائل نشود و در این مهم از افراد مورد وثوق استفاده شود و عملکرد به نوعی باشد که مردم را نسبت به نظام خوشبین کند.

رییس کل دادگستری هرمزگان افزود سرعت کافی در راستی آزمایی و ارسال گزارشات به دستگاه قضایی هم بسیار مهم است و گاهی اوقات دیرشدن در ارسال گزارش و اطلاعات موجب از دست رفتن زمان می‌شود که باید با برنامه ریزی در زمانبندی از وقوع آن جلوگیری کرد.

صالحی همچنین با بیان اینکه قاطعانه از گزارشگران فساد ، حمایت می‌کنیم، گفت: قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی را در سراسر استان گسترش باید داد و سیطره آن را به تمام مناطق رساند و جوانان مومن و انقلابی را پای کار آورد.


انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.