علی اکبری گفت: فرد ۴۸ ساله‌ای که در ارتفاعات روستای چم چرود شهرستان چرداول به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط نجاتگران هلال احمر استان ایلام به مراکز درمانی منتقل شد.

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی تماس تلفنی با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات روستای چم چرود شهرستان چرداول ، بلافاصله تیم واکنش سریع و تیم کوهستان هلال احمر شهرستان چرداول به محل حادثه اعزام شدند.

او اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر با رسیدن به محل حادثه و رها سازی مصدوم که از ناحیه مچ و ساق پا دچار شکستگی شده بود ، اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند.

علی اکبری ادامه داد: نجاتگران هلال احمر با استفاده از تجهیزات کوهستان مصدوم را از مسیر‌های سخت و صعب العبور به پایین کوه منتقل و به مرکز درمانی انتقال دادند.

او بیان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز  در حوادث مختلف آماده امداد رسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.