سرپرست پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به حمایت‌های مالی بنیاد برکت از ۶۱ واحد فناور استان گفت: به دنبال جذب این کمک‌ها برای ۲۰۰ واحد فناور دیگر استان هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سیامک آزادی امروز (۲۷ مهر) سرپرست پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره تفاهم نامه  امضا شده میان بنیاد برکت و پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: طبق این تفاهم نامه بنیاد برکت از واحد‌های فناوری که بتوانند  تجاری سازی محصولشان ایجاد اشتغال کنند، حمایت می‌کند.

او افزود: در حال حاضر ۶۱ واحد فناور پارک در قالب این تفاهم نامه تحت حمایت‌های مالی بنیاد برکت هستند.

آزادی بیان کرد: این تعداد واحد با دریافت دو میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع بنیاد توانسته اند ۱۱۰ نفر اشتغالزایی داشته باشند.

آزادی افزود: در حال حاضر ۲۰۰ واحد فناور دیگر هم شرایط لازم برای برخورداری از حمایت‌های مالی بنیاد برکت را دارند و امیدواریم بتوانیم در ادامه این تفاهم نامه این واحد‌ها را نیز تحت حمایت درآوریم.

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه تسهیلات بنیاد برکت انواع مختلفی دارد، گفت: رقم تسهیلات بنیاد برکت برای صنعتی سازی تولیدات ۴۰۰ میلیون تا سه میلیارد تومان است و امیدواریم در این سفر بتوانیم تسهیلات یک میلیارد تومانی را برای هر یک از واحد‌های فناور استان دریافت کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.