رئیس اداره انجمن اولیاء ومربیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مدرسه کانون تربیتی محله در ۱۰ درصد از مدارس استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ناصر بشیری گودرزی رئیس اداره انجمن اولیاء ومربیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح از جمله برنامه‌های تحولی وزارت آموزش و پرورش بوده که برای نخستین بار اجرا می‌ شود.

بشیری گودرزی افزود: افزایش نقش مدرسه به عنوان یکی از کانون‌های پیشرفت در ابعاد فرهنگی و اجتماعی، فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای نقش آفرینی در زمینه کسب تجربیات تربیتی را از اهداف مهم این طرح است.

او نهادینه سازی و تقویت همکاری مدرسه با مراکز فرهنگی و علمی به ویژه مسجد و کانون‌های مذهبی، استفاده از روحانیان توانمند و مبلغان مذهبی با تجربه در مدرسه را از برنامه های طرح تحولی" مدرسه کانون تربیتی محله" عنوان کرد.

بشیری گودرزی گفت: جایی که تربیت در آن شکل می‌گیرد، مدرسه است و باید مشارکت جویی و مشارکت پذیری با حاکمیت اخلاق و روابط انسانی انسجام یابد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان افزود: مدرسه باید کانون تربیتی محله باشد و بعداز ظهر‌ها نیز برای بازی دانش آموزان بازگشایی شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.