فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از برقراری روزانه یک هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس چهارمحال وبختیاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار منوچهر امان الهی در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امنیت نیاز همگان است و برای هر امر اجتماعی و فردی در تمام حوزه‌ها امنیت لازم است.

او گفت: نیروی انتظامی به طور شبانه روز با وظایف و مأموریت‌های گسترده و متنوع، تلاش مجاهدانه و ایثار گرانه را در کشور و استان انجام می‌دهد.


بیشتر بخوانید


امان الهی اضافه کرد: همگان در برخورد با هر مشکلی نخستین جایی که درخواست کمک می‌کنند، نیروی انتظامی است.

او ادامه داد: در استان بالغ بر یک هزار تماس فقط در فوریت‌های پلیس ۱۱۰ ثبت می‌شود که هر کدام دقایق، روزها، ماه‌ها و بیشتر کار انتظامی و پلیسی لازم دارد تا تعیین تکلیف شود.

امان الهی گفت: روزانه ده‌ها هزار خدمات در حوزه‌های مختلف مانند ترافیک، حفظ و استقرار نظم و امنیت، پیشگیری، برخورد با جرایم و … انجام می‌شود که برای ما افتخار است تا بتوانیم در نظام اسلامی که صد‌ها هزار شهید تقدیم شده تا ارزش‌های انسانی حاکم باشد، خدمت کنیم.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مردم آنچه داشتند برای اعتقادشان و تبعیت از، ولی شأن تقدیم کردند لذا جای بسی افتخار است که در این نظام خدمتگزار مردم شایسته باشیم.

او ادامه داد: در استان اقدامات خوبی انجام شده و اکنون چهارمحال و بختیاری در کشور در تمام حوزه‌ها اعم از کشفیات، تصادفات و … روند مطلوبی را دارد که با زحمات همگان حاصل شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار