آمار تصادفات جرحی فراهان از ابتدای سال تاکنون ۳۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

سرهنگ سعید حسنی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فراهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از کاهش ۳۳ درصدی آمار تصادفات جرحی و ۳۵ درصدی مجروحان معابر برون شهری این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ حسنی با قدردانی از مردم فراهان در همکاری با پلیس افزود: از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش ۱۷ درصدی دستگیری معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر و ۱۰۰ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در سطح شهرستان فراهان بوده ایم.

او اضافه کرد: تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات شهروندان است و تلفن ۱۹۷ هم به عنوان بستری برای دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان در حوزه عملکرد کارکنان ناجا، آماده پاسخگویی است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فراهان همچنین از افزایش ۸۹ درصدی کشفیات انواع سرقت و ۳۵ درصدی سارقان از ابتدای سال تاکنون در شهرستان خبر داد وگفت: با تلاش همکاران انتظامی در سطح شهرستان، از ابتدای سال جاری تاکنون کشفیات انواع سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۱ درصد افزایش و دستگیری سارقین در ۸ ماهه سال جاری ۳۵ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.