معاون میراث‌فرهنگی خراسان شمالی از تشکیل انجمن مردم‌نهاد استان با هدف توجه به موضوعات مدیریت شهری، معماری و شهرسازی، میراث و هویت شهری، حقوق شهروندی و مطالبه‌گری به‌منظور ارتقاء کیفیت محیط شهری و ایجاد فضا‌های سرزنده گردشگری و پویایی اقتصاد شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی مستوفیان معاون میراث‌فرهنگی خراسان شمالی  گفت : با تصویب شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد استانداری خراسان شمالی، با تشکیل انجمن مردم‌نهاد راهوان شهر آرمانی در استان موافقت شد.

او از برگزاری نخستین جلسه این انجمن خبر داد و گفت : موضوعات شهرسازی، معماری، مدیریت شهری، اقتصاد شهری، میراث شهری، توسعه گردشگری و اشتغال شهری ازجمله حوزه‌های فعالیت این انجمن است.

معاون میراث‌فرهنگی خراسان شمالی گفت: انجمن‌های مردم‌نهاد به‌عنوان ابزار‌های تصمیم سازی علمی و تخصصی برای مدیران و بازوان اجرایی به شمار می‌روند و می‌توانند نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی شهری، پویایی و رونق گردشگری، زیباسازی و هنر شهری، ارتقا کیفیت سیما و منظر شهری و اشتغال پایدار ایفا کنند.

مستوفیان با بیان اینکه ارائه راهکار‌های علمی، مدیریتی و تخصصی برای طرح‌های توسعه شهری از برنامه‌های انجمن مردم‌نهاد راهوان شهر آرمانی خواهد بود، عنوان کرد: این انجمن با پیگیری و حمایت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.