سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز گذشته ۳۶۱ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدصادق پورسینا سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز ۲۸ مهر ماه شهروندان ۳۶۱ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هفت مورد منجر به عملیات شد.

او  اظهار کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در ۲۸ مهر ماه، چهار عملیات اطفای حریق و سه عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود: روز ۲۸ مهر ماه شهروندان ۳۶۱ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هفت مورد منجر به عملیات شد.

پورسینا بیان کرد: همچنین ۱۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی، ۴۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۰۴ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

او ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ چهار مورد آتش‌سوزی شامل حریق درختان در بلوار کولاب، نشت سوخت خودرو در چهارراه میدان بار و دو مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در سعیدیه و بلوار ارم بوده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: همچنین سه مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار بعثت و دو مورد رهاسازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه ۱۲ و بیمارستان بعثت توسط آتش نشانان به انجام رسید.

پورسینا گفت: تعداد چهار نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

منبع: بسیج

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار