رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه جلسه نهایی هماهنگی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی  مسابقات لیگ بسکتبال اظهار داشت: امروز جلسه خوبی با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ برتر برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری مسابقات انجام شد. با توجه به برگزاری متمرکز مسابقات در تهران در خصوص چگونگی حضور تیم‌ها در این شهر و چگونه رعایت کردن شیوه نامه‌های بهداشتی برای انجام مسابقات صحبت هایی بیان شد. همچنین در جلسه امروز در رابطه با گروه بندی و چگونگی برگزاری دیدار های پلی آف صحبت هایی رد و بدل شد.

او افزود: ما بیش از ۲ هفته به آغاز لیگ برتر بسکتبال زمان داریم و تا آغاز لیگ امیدواریم شرایط بهتر شود و بتوانیم با آرامش کامل مسابقات لیگ را برگزار کنیم. اما با این حال تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و اگر نامه‌ای مبنی بر تعویق مسابقات به دست فدراسیون برسد آن را اعلام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: حدود ۲ ماه پیش بود که شیوه نامه‌های فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) با عنوان برگشت به بسکتبال به دست ما رسید و بعد از ترجمه آن را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال کردیم و مورد تأیید قرار گرفت و یک سری شیوه نامه‌هایی را هم ستاد ملی مبارزه با کرونا به آن اضافه کرد و برای اجرا به فدراسیون ارسال کردند.

او ادامه داد: تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر بکستبال و خبرنگاران حاضر در مسابقات باید تست pcr را انجام دهند چرا که از سوی فدراسیون اجباری شده است تا سلامت همه حفظ شود. شیوه نامه‌های فردی و تیمی را ما برای همه باشگاه‌ها ارسال کرده ایم و طی وبیناری که در گذشته با تیم‌ها داشتیم با مدریان باشگاه ها صحبت و اعلام کردیم که باید موارد بهداشتی را رعایت کنند.ما در زمینه انجام تست دست باشگاه‌ها را باز گذاشته ایم و تیم‌ها می‌توانند هر روز سلامت ورزشکاران و بازیکنان خود را زیر نظر داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار