سرهنگ شهبازبیگی ، پلیس و سپاه را دو بازوی قدرتمند نظام عنوان کرد و گفت: همکاری و تعامل این دو نهاد ارزشمند امنیت اجتماعی را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در جلسه‌ای تعاملی به مناسبت هفته ناجا گفت: تعامل پلیس و سپاه موجب تقویت امنیت اجتماعی خواهد شد.

او ادامه داد: نیروی انتظامی متصل به ولایت فقیه و تابع ولی امر مسلمین است و همه ما باید با توجه به فرمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و انتخاب شعار سال از سوی ایشان با اقدام و عمل به موقع و هماهنگی بیشتر با هم در جهت اهداف متعالی نظام و تحقق این شعار گام بر داریم.

در ادامه سرهنگ فرهاد امینی فرمانده سپاه ناحیه مهران نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته ناجا بیان کرد: نیرو‌های مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم را دنبال نکرده و در مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

او مطرح کرد: تعامل سازنده نیروی انتظامی و سپاه می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناامنی‌ها اثرگذار باشد و امنیت و آرامش که بزرگترین نعمت الهی است را برای مردم فراهم کند.

فرمانده سپاه ناحیه مهران از آمادگی جهت توسعه همکاری‌های دوجانبه خبر داد و افزود: ما نیروی انتظامی را از سپاه جدا نمی‌دانیم، چون همه ما با یک فرماندهی واحد به منظور رسیدن به اهداف مشترک حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.