تنفس هوای سالم در مشهد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر فردا با ورود یک جبهه هوای جدید از میزان آلایندگی هوای مشهد کاسته و هوای این کلانشهر برای تنفس سالم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگر زاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز و فردا هوای مشهد به لحاظ شرایط آلایندگی ناسالم است و گرو‌های حساس شامل کودکان، سالخوردگان و افراد دارای بیماری‌های تنفسی بهتر است از منزل خارج نشوند.

او به وضعیت جوی پایدار در دو روز پیش رو در خراسان رضوی اشاره و افزود: با این وجود از فردا با افزایش ابرناکی آسمان، احتمال بارش‌های رگباری و پراکنده باران در نواحی شمال غرب و جنوب شرقی  خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیشینه دمای هوای امروز هوای مشهد را ۲۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و ادامه داد: از فردا تا شنبه میانگین دمای هوای خراسان رضوی بین پنج تا هفت درجه کاهش می‌یابد و جمعه شب و شنبه شب کمینه دمای هوای مشهد به حدود چهار درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

آهنگرزاده بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای هوای صفر درجه و سرخس با دمای هوای ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند و بیشترین سرعت باد هم در کلات و بردسکن و جغتای با ۴۰ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار