مدیر آبفا شهرستان کنگاور گفت: بخشی از شبکه فاضلاب این شهرستان در محدوده بلوار انقلاب این شهر و به طول بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متر در حال تعویض و اصلاح است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حبیب الله خزایی مدیر آبفا شهرستان کنگاور گفت: در ادامه اصلاح شبکه فاضلاب کنگاور، بعد از پیگیری‌های مکرر مجوز‌های مربوطه اخذ و حفاری آغاز شد.

او با اشاره به تخصیص ۱۲ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال برای تعویض این مرحله از اصلاح شبکه از محل طرح‌های عمرانی، اظهار داشت: تاکنون ۶۵ درصد از این اعتبار معادل هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جذب شده است.

خزایی  بیان کرد: فاز نخست این مرحله به طول ۵۵۰ متر و به عمق چهار متر در حال اجرا است که ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است ۳۰ منهول بزرگ فاضلاب در آن نصب شود.

او با بیان اینکه ۵۰ کیلومتر از شبکه ۹۵ کیلومتری فاضلاب شهرستان کنگاور نیازمند اصلاح است، افزود: تاکنون عملیات اجرایی برای ۴۵ کیلومتر از شبکه فاضلاب این شهرستان انجام شده است.

او همچنین منابع تامین آب کنگاور را از ۱۵حلقه چاه عنوان کرد و افزود: تعداد مشترکان این شهر حدود ۱۷ هزار و ۶۰۰ مشترک است که ۱۰۰ جمعیت شهری زیرپوشش شبکه آب و ۹۷ درصد زیرپوشش شبکه فاضلاب است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.