سرمایه گذاری ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای افتتاح ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای افتتاح ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد صورت گرفت.

 به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مراسم بهره برداری و شروع عملیات اجرایی طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۵۰۹ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن و مسکن مهر با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی در سراسر کشور اجرایی شده است، گفت: این واحد‌ها در قالب بافت فرسوده ودر ۸ استان اجرایی شده بوده که امروز شاهد بهره‌برداری آن‌ها هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در ۸ استان افتتاح شد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: ۳۳ هزار نفر در اجرای این پروژه‌ها مشغول به فعالیت بودند و ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده که سهم دولت یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده و مابقی هم آورده‌ مردم بوده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: ساخت اکثر این پروژه‌ها از انتهای سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ آغاز شده بود که در قالب واگذاری زمین به تعاونی‌های مسکن عملیاتی شد.

او یادآور شد: از جمله پروژه‌ها، پروژه‌های یک هزار و ۱۱۶ واحدی مسکن ملی بوده که در انتهای سال ۹۸ به تعاونی‌ها واگذار شده که شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها در قالب مشارکت بخش خصوصی بوده‌ایم.

گفتنی است، امروز با دستور رئیس جمهور و و وزیر راه و شهرسازی از طریق ویدئو کنفرانس تعدادی از واحد‌های مسکن ملی و مسکن مهر به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۵۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
لطفا طرح اقدام مسکن ملی را در یزد پیگیری کنید کسی جواب گو نیست ما ۴۰ میلیون اورده دادیم پولمونم در بانک مسکن مسدوده اما مسئولین پاسخگو نیستند
آخرین اخبار