سرمربی تیم ملی تکواندو درباره دومین دوره تمرینات آماده سازی ملی پوشان توضیحاتی داد.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شروع دور دوم تمرینات تیم ملی اظهار کرد: در ابتدا تست کرونا از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی انجام شد و تکواندوکاران مانند دور اول، کاملا در شرایط قرنطینه تمرینات خود را استارت زدند. به غیر از میرهاشم حسینی و آرمین هادی پور (المپین ها)، سجاد مردانی، امیرمحمدبخشی، عرفان ناظمی و سروش احمدی در این اردو هستند.

او در پاسخ به این سوال که دوران نقاهت ناظمی چگونه سپری می‌شود، اظهار کرد:  دوره درمان ناظمی به زودی کامل می‌شود. او در تکواندو دچار آسیب دیدگی شده است و از طرفی او به همراه امیرمحمد بخشی سهمیه المپیک تیمی را به دست آورده است. او ادامه درمان را با کادر پزشکی فدراسیون دنبال می‌کند. البته عرفان قرار نیست تمریناتی سخت مانند همه ورزشکاران داشته باشد و فعلا از تمرینات سبک شروع خواهد کرد.  

سرمربی تیم ملی در خصوص موافق و یا مخالف بودنش با برگزاری مسابقات لیگ عنوان کرد: هنوز جمع بندی درستی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر ندیده ام. از طرفی حفظ سلامت بازیکنان اولویت همه است و  امیدواریم مانند سال‌های گذشته لیگ امسال با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود. با این حال اجرا کردن شیوه نامه‌ها برای تیم‌ها کمی سخت است. فکر می‌کنم برگزاری مسابقات طی یک یا ۲ هفته باشد که از حالت لیگ خارج می‌شود و بهتر بود تا اسم دیگری مانند مسابقات قهرمانی کشور برایش انتخاب کنیم.

عسکری در ادامه بیان کرد: اخیرا طی جلسه‌ای که در کمیته ملی المپیک داشتیم، رسما به این کمیته اعلام شده است که مسابقات المپیک برگزار خواهد شد. به همین منظور برنامه هایمان را ارائه دادیم تا ضمن بررسی، طبق آن برای المپیک برنامه ریزی کنیم. فکر می‌کنم از این به بعد اردو‌ها جو المپیکی بگیرد تا از این حالت سکونی که به واسطه کرونا به وجود آمده است، خارج شویم. فعلا تا پایان سال ۲۰۲۰ رویدادی برگزار نمی‌شود بنابراین در صورتیکه زمان مسابقات مشخص شود، هدفمندتر رو به جلو حرکت خواهیم کرد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار