معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مرد ۵۲ ساله مفقود شده در ارتفاعات تهران توضیحاتی داد.

ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گم شدن مردی ۵۲ ساله در ارتفاعات تهران اظهار کرد: روز چهارشنبه آخرین روز مهر سال ۹۹، گزارش مفقود شدن یک مرد ۵۲ ساله در دشت هویج توسط کلانتری ۱۶۶ لواسانات به هلال‌احمر استان تهران اعلام شد که سریعا یک تیم از شمیرانات با خودروی پیکاپ به منطقه‌ اعلامی اعزام شد که جست‌وجو‌ها به نتیجه نرسید و عملیات به روز بعد موکول شد.

او بیان  اینکه یک تیم واکنش سریع از استان تهران و یک تیم دیگر از شمیرانات عملیات جست‌وجو را در دومین روز از وقوع حادثه آغاز کردند، افزود: با توجه به شرایط منطقه و نیاز به جست‌وجوی هوایی یک دستگاه پهباد هم از شعبه اسلامشهر به منطقه اعزام شد و عملیات را ادامه داد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران تصریح کرد: با اضافه شدن نفرات جدید از امدادگران و ادامه جست‌وجو‌ها در ۶ منطقه‌ افجه، دشت هویج، پرسون، برگ جهان، ریزان و آتش کوه، فرد گمشده پیدا نشد و عملیات به روز سوم و چهارم رسید.

تاجیک نوری با بیان اینکه در حال حاضر هم تنها دو لکه در آتش‌کوه توسط پهباد شناسایی شده است، گفت: بنا شده تیم‌های جست‌وجو و نجات با یک دوربین فوق حرفه‌ای از وجود این لکه‌ها و ارتباط آن‌ها با فرد گمشده اطمینان حاصل کنند؛ در صورت تأیید شدن این موضوع، تیم‌ها همراه با فرمانده تیم واکنش سریع استان تهران امشب را در قله کمپ می‌زنند تا فردا صبح با طلوع آفتاب عملیات را مجدد ادامه دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار