سودان موافقت کرده است پس از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تعداد زیادی از مهاجران را که به طور غیرقانونی وارد سرزمین‌های اشغالی شده‌اند بپذیرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه جروزالم پست، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش داد، دولت سودان موافقت کرده است که پس از عادی سازی روابط، تعداد زیادی مهاجر را که به طور غیرقانونی وارد اسرائیل شده اند، بپذیرد.

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در نظر دارد کمیته‌ای حرفه‌ای را برای تنظیم برنامه‌های بازگرداندن مهاجران سودانی و پناهجویان تعیین کند.

مقامات ارشد رژیم صهیونیستی گفته اند، هفته گذشته در جریان مذاکرات پیش از اعلام عادی سازی، مقامات سودانی با بازگشت مهاجران موافقت کردند. تل آویو به دنبال آن است تا با استفاده از این شرایط تا حد ممکن مهاجران را به سودان بازگرداند.

دفتر نخست وزیری تاکنون این گزارش را تایید یا رد نکرده است.

دیروز، یک مقام رژیم صهیونیستی گفت هنوز معلوم نیست که توافق نامه‌ای با سودان برای اخراج مهاجران وجود داشته باشد. یک مقام دیگر اسرائیلی نیز گفت: "این موضوع هنوز پیش روی ماست. "

گفتنی است، مقامات سودان، رئیس جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه از توافق سودان و این رژیم بر سر عادی‌سازی روابط خبر دادند. گفته می‌شود که سودان این اقدام را در ازای خارج شدن از لیست تروریستی آمریکا انجام داده است.

سودان بعد از امارات و بحرین سومین کشوری است که در اقدامی ننگین اقدام به عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار