مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری استان مرکزی با حضور مسئولان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و سرم یه‌گذاری استان مرکزی با حضور مسئولان افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: دستگاه‌های متولی به سرپرستی سازمان سمت در این مرکز فعال هستند واین مرکز به صورت شبانه روزی و غیر حضوری برای رفع موانع تولید و مشکلات تولید کنندگان اقدام می‌کند.

آقازاده افزود: برطرف کردن مشکلات تولید کنندگان در سال جهش تولید از اهمیت بالایی برخوردار است و در استان مرکزی از همه ظرفیت‌ها در این مسیر استفاده خواهد شد.

او اضافه کرد: نباید این مرکز باری بر سیستم و بروکراسی اداری و عامل اطاله وقت باشد، بلکه باید تسهیل و تسریع کننده رفع مشکلات واحد‌های تولیدی باشد و روند چابک‌سازی در پیش گرفته شود تا در ۴ ماهه باقی مانده از سال ۱۳۹۹ بتوان موفقیت‌های بیشتری کسب کرد.

جعفری کرهرودی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی هم گفت: در دو سال اخیر ۷ هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی به صنایع استان تزریق شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.