رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور و وعده رئیس سازمان برنامه و بودجه به پروژه‌های اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: با پیگیری استاندار اردبیل و تلاش نمایندگان استان در مجلس مبلغ ۳۹۶ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور و نوبخت به استان اردبیل انجام شد و از طریق خزانه این اعتبار توزیع خواهد شد.

او مهمترین طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی استان را یادآور شد و بیان کرد: از این اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل راه آهن اردبیل _ میانه اختصاص می‌یابد تا این پروژه همچنان با قوت و قدرت ادامه یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه شهری پل قدس خبر داد و گفت: این پروژه نیز در چند جبهه کاری و به صورت شبانه روزی در حال اجراست.

شایقی افزود: مابقی این اعتبارات صرف محور‌های چهارخطه استان به ویژه اردبیل، مشگین شهر، کلور_ درام، محور رضی _ گرمی و گرمی _ بیله سوار خواهد شد

او بیان کرد: بخشی از این اعتبارات به تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر و نمین، پایاب سد خدافرین و طرح آبرسانی نمین و عنبران خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: با بازدیدی که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از موزه دفاع مقدس داشتند، قرار شد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد که از تخصیص اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی بخشی از منابع نیز به این پروژه تزریق خواهد شد.

شایقی افزود: در روز‌های آینده با تخصیص و جذب ۱۰۰ درصدی این اعتبارات تزریق آن را به پروژه‌های عمرانی و زیربنایی استان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.