ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، همه واحد‌های صنفی استان به جز صنوف خاص تا آخر هفته تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد ترحمی دبیر ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد گفت: حال و روز استان در شیوع بیماری کرونا به هیچ وجه خوب نیست و آمار مراجعه به مراکز درمانی، تست‌های مثبت و بستری به صورت وحشتناکی بالا است. 

او افزود: با توجه به وضع کنونی مجبور هستیم محدودیت‌های ویژه‌ای را اعمال کرده و از ساعت ۸ فردا صبح تا آخر هفته، فعالیت همه اصناف، فروشگاه‌های و گروه‌های شغلی به استثنای ۱۱ گروه شغلی تعطیل است.

ترحمی اظهار داشت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایحتاج مردم، نانوایی ها، داروخانه ها، سوپرمارکت‌ها و میوه فروشی‌ها و سبزی فروشی ها، میادین میوه و تره بار، مراکز فروش محصولات پروتئینی نظیر قصابی و مرغ و ماهی فروشی، جایگاه‌های سوخت، لبنیات فروشی و تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی، مراکز تامین آمبولانس دولتی و خصوصی، مراکز تهیه غذا‌های آماده بیرون بر اعم از رستوران و فست فود و طباخی و پخش دارو و مواد غذایی مجاز به فعالیت هستند.

ترحمی تأکید کرد: به جز این ۱۱ گروه شغلی، همه اصناف و فروشگاه‌های از فردا تا آخر هفته تعطیل بوده و رستوران‌ها هم فقط مجاز به عرضه غذا به صورت بسته بندی و برون بر هستند.

او خاطرنشان ساخت که فرمانداران و بخشداران هم موظف به نظارت بر این دستورالعمل و ابلاغیه هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.