توسعه شبکه برق روستا‌های واقع در محدوده طرح «هادی روستا» در اهواز

رئیس شورای اسلامی اهواز گفت: توسعه شبکه برق روستا‌های این کلانشهر که در محدوده طرح هادی روستا قرار دارند، در دستورکار است.

سعید مراونه رئیس شورای اسلامی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه بررسی مشکلات برق «بخش مرکزی» با حضور عبداوی مدیر برق منطقه دو این کلانشهر با هدف پیگیری و رفع مشکلات در زمینه برق و خدمت رسانی هرچه بیشتر به روستا‌های بخش مرکزی برگزار شد.

او با اشاره به اتخاذ تصمیمات موثر برای توسعه و خدمات رسانی به روستائیان ساکن در بخش مرکزی افزود: سازمان برق جهت توسعه شبکه برق در روستا‌هایی که نیاز به توسعه دارند و در محدوده طرح هادی روستا قرار گرفته اند اعلام آمادگی کرد.

مراونه در ادامه به بازدید از روستای سید زهرا در بخش مرکزی اشاره کرد و اظهار داشت: مصوباتی درخصوص تامین روشنایی معابر این روستا، سازماندهی شبکه و جابجایی تیر‌های برق موجود در حریم خیابان با همکاری سازمان برق و بنیاد مسکن صورت گرفت، همچنین مقرر شد چراغ و کله چراغ مورد نیاز روستا‌ها جهت روشنایی معابر و نصب آن‌ها از منابع دهیاری تامین و بازدید‌هایی از روستا‌ها به منظور جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در حریم شبکه برق انجام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.