فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: زمانی که دشمنان ما به پیامبر (ص) اهانت می‌کنند، انسجام جبهه اسلام قوی‌تر و مسلمین حساس‌تر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، هتاکی به ساحت پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد و گفت: سران کشور‌های خبیث غربی همیشه به دنبال اسلام هراسی بودند. مخصوصاً بعد از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی که جمهوری اسلامی، راه سومی را به دنیا تعریف کرد، مبنی بر اینکه نه راه سرمایه داری می‌تواند سعادت بشری را داشته باشد و نه کمونیسم و تنها راه نجات ملت‌ها، راه اسلام است.

او افزود: از نظر اسلام، پیامبر (ص) رحمت للمسلمین نیست بلکه رحمت للعالمین است.

سردار معروفی با بیان اینکه دشمنان ما از اوایل انقلاب تاکنون به دنبال اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی بودند، تصریح کرد: این راهبرد جدی دشمن است؛ چرا که امروز اسلام از طریق نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتباط در منطقه، بسیار قوی و هماهنگ عمل کرده است به خصوص اقداماتی که سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" انجام داد، مایه عزت مومنین و مسلمین در منطقه شد.

او گریزی به اتفاقات روزهای اخیر زد و با اشاره به اینکه رییس جمهور فرانسه نیز، تاکنون دو مرتبه در وضعیت کوتاه به دنبال ایران هراسی، شیعه هراسی و اسلام هراسی بوده است، بیان کرد: در مرحله جدید، فرانسه به بهانه اینکه ما مهد آزادی و بیان آزاد هستیم، وارد عمل شده است.

سردار معروفی گفت: در صورتی که بیشترین جنایت و ظلم را این‌ها در منطقه و در کشور‌های اسلامی برای حمایت از صهیونیست‌ها کردند و در جریان جنگ با داعش و پیامد‌های داعش، بیشترین جنایت و خیانت را به مسلمین انجام دادند و داعش را آن‌ها درست کردند؛ ولی یک بار آن را محکوم نکردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با محکوم کردن اهانت فرانسه به ساحت مقدس پیامبر (ص) بیان داشت: ما قطعا این حرکت زشت، زننده و خبیثانه رییس جمهور فرانسه را محکوم می‌کنیم.

او افزود: کار فرانسه، کار بسیار زننده‌ای است که قلب بیش از یک میلیارد انسان مهربان را که به پیامبر مهربانیشان توهین کردند، آزرده کرد.

سردار معروفی تصریح کرد: دشمنان ما قطعاً بدانند، زمانی شما به پیامبر (ص) اهانت می‌کنید، انسجام جبهه اسلام قوی‌تر و مسلمین حساس‌تر می‌شوند و اینجا تفرقه بین شیعه و سنی نیست و همه ما یک پیامبر (ص) داریم و به او افتخار می‌کنیم و جانمان را برای راه، کتاب و فرزندان او می‌دهیم.

او بیان داشت: دشمنان ما مطمئن باشند که این حرکت زننده، زشت و خبیثانه آن‌ها و رییس جمهور فرانسه، انسجام جبهه اسلامی را قوی‌تر می‌کند و این موضوع هم اکنون هم مشهود است.

انتهای پیام/ب

یحیی زاده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.