نخستین کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی دانشگاه گیلان با برتری ۷ مقاله علمی و پژوهشی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،امیر حسین رجب پور، دبیر اجرایی کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی گفت: نخستین کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی به صورت ارتباط تصویری که از صبح امروز آغاز شده بود با برتری ۷ مقاله علمی و پژوهشی به کار خود پایان داد.

او افزود: نخستین کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی به همت انجمن مغز و شناخت دانشگاه گیلان، در ۱۰ محور شامل روانشناسی شناختی، علوم اعصاب شناختی، هوش مصنوعی و مدل سازی شناختی، توانبخشی شناختی، اقتصاد شناختی، فلسفه شناختی، ذهن مغز تربیت، نقشه برداری مغز، زبان شناسی شناختی و نورو مارکتینگ اجرا شده است و  هدف از این گردهمایی مجازی علمی  تبادل نظر و کسب تجربه دانشجویان علاقه مند، اساتید و اندیشمندان برجسته در حوزه علوم شناختی است.


دبیر اجرایی کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی گفت: از میان ۱۵۰ مقاله ارسال شده از ۴۰۰ دانشجوی رشته‌های روان شناسی، مهندسی کامپیوتر، هوش مصنوعی، علوم پزشکی، زیست شناسی، مکانیک و اقتصاد به دبیرخانه کنگره، ۹۰ مقاله برتر برگزیده و به صورت سخنرانی و پوسترارائه شده است.

رجب پور با بیان اینکه برگزاری نشست‌ها و پانل‌های تخصصی و برپایی کارگاه آموزشی از جمله برنامه‌های جانبی این رویداد علمی بوده است، تصریح کرد: به مقالات برتر هدایا و مجوز چاپ در مجله علمی – تخصصی کاسپین اهدا می شود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۰:۰۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
بسیار عالی.