مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: طی ۲ سال گذشته با اقداماتی که انجام شده ۱۰۰ در صد منازل مسکونی روستایی در استان زنجان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به وقوع زلزله اخیر در استان زنجان، گفت: حادثه خبر نمی‌کند و هر لحظه امکان وقوع آن وجود دارد؛ پس باید تدابیر لازم برای آمادگی در مواقع اضطراری اندیشیده شود تا در موقعیت های بحرانی دچار مشکل نشویم.

او افزود: محور‌های مواصلاتی استان زنجان که دارای پل هستند نیز باید پاکسازی و لایروبی شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با تاکید بر ضرورت ترویج بیمه منازل مسکونی، ادامه داد: طی دو سال اخیر با اقداماتی که انجام شده همه منازل مسکونی در روستا‌ها بیمه شده‌اند.

کرامتی با بیان اینکه یکی از چالش‌های موجود در زنجان در هنگام وقوع حوادث، بیمه نبودن منازل مسکونی است، افزود: تحقق این امر در گرو همکاری مطلوب شهرداری و شهروندان است.

این مسئول با اشاره به اینکه تسهیلاتی که دولت در هنگام وقوع حوادث پرداخت می‌کند به اندازه ای نیست که بتوان از آن برای احداث مجدد مسکن استفاده کرد، گفت: با کمک بیمه‌ها و سهمی که دولت پرداخت می‌کند می‌توان نسبت به احداث مسکن و جبران بخشی از خسارت‌ها اقدام کرد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.