عمليات تزریق شبكه ۲۵۰ پوندی گاز به طول ۲۱ کیلومتر به منظور گازرسانی به صنایع شمال غرب فسا آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: با اجرای این عملیات و راه اندازی ایستگاه های CGS و TBS با ظرفيت ۳۰ هزار متر مكعب علاوه بر گازرسانی به صنایع شمال غرب فسا به مشترکان شهر فسا نیز از دو محور گازرسانی انجام می شود که تداوم و پایداری خطوط گازرسانی منطقه را به دنبال خواهد داشت.

حسینی ادامه د اد: این طرح با اجرای ۱۲ کیلومتر شبکه فلزی و ۹ کیلومتر شبکه پلی اتیلن از ایستگاه کچویه از توابع بخش مرکزی شهرستان فسا با ۱۰ میلیارد تومان هزینه و با هدف گازرسانی به واحدهای صنعتی و جلوگيری از افت فشار گاز و تغذيه ايستگاه های تقليل فشار در روستاهای فسا انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با بیان این که تاکنون ۸۴ درصد صنایع عمده و جزء فارس از گاز طبیعی بهره‌مند شده اند، گفت : میزان گازرسانی به واحدهای صنعتی استان در چهار سال اخیر بیش از ۳۱ درصد افزایش داشته است.

او تصریح کرد: سرعت بخشیدن به روند گازرسانی به صنایع، علاوه بر جهش تولید، توسعه اقتصادی و خدمات متوازن گازرسانی، موجب جایگزینی این سوخت پاک با دیگر سوخت های فسیلی و کاهش آلودگی هوا و محیط زیست می شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار