مهم‌ترین حوادث امروز ۸ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۸ آبان ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف یک تُن مواد افیونی در عملیات نصر ۷۹ پلیس اصفهان

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: به منظور مبارزه جدی و قاطعانه با قاچاقچیان مواد افیونی طرح ویژه‌ای با عنوان "نصر ۷۹" در فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این طرح طی مدت ۵ روز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان حین کنترل هوشمندانه محور‌های مواصلاتی به ۹ دستگاه خودروی سواری که از استان‌های جنوبی و شرقی کشور به سمت تهران در حرکت بودند مشکوک و طی بازرسی از آن‌ها یک تُن انواع مواد افیونی را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ۸۵۰ کیلو از این مواد تریاک و ۱۵۰ کیلوی آن نیز حشیش بوده، اظهار داشت: در این عملیات ۱۴ قاچاقچی دستگیر و همراه با پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

هاشمی فر با بیان اینکه محور‌های مواصلاتی استان اصفهان به صورت هوشمندانه در طول شبانه روز توسط ماموران رصد می‌شوند، گفت: به کسانی که در زمینه قاچاق مواد مخدر و کسب درآمد از طریق آلوده کردن جوانان می‌پردازند هشدار می‌دهیم که هرچه زودتر از اقدامات مجرمانه خود دست برداشته و به زندگی سالم رو آورند چرا که در غیر این صورت در کمترین زمانی که فکرش را بکنند با ا قتدار و اشرافیت بالایی که پلیس دارد دستگیر و تحویل قانون خواهند شد.
 

کشف خودروی سرقتی کم تراز ۲ ساعت در کاشان

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی کاشان اظهار داشت: در پی سرقت یک دستگاه خودروی پراید در یکی از محله‌های کاشان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

او ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۱ "غیاث الدین جمشید" با انجام یک سری اقدامات تخصصی و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، خودروی مورد نظر را در یکی از خیابان‌های کاشان مشاهده و توقیف می‌کنند.

سرهنگ " بساطی " افزود: متهم که قصد داشت از محل فرار کند طی عملیاتی ضربتی و با هوشیاری ماموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کاشان در پایان به شهروندان توصیه کرد، از تجهیزات ایمنی و قفل‌های مناسب جهت حفاظت از خودرو‌های خود استفاده و حتی المقدور از پارکینگ جهت پارک خودرو استفاده و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنید.
 

کشف ۴ تن برنج خارجی قاچاق در خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان "خمینی شهر" حین گشت زنی در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: این خودرو حامل ۴۰۰ کیسه ۱۰ کیلویی برنج خارجی بود که راننده خودرو مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.
کشف یک تُن مواد افیونی در عملیات نصر ۷۹ پلیس اصفهان / کشف خودروی سرقتی کم تراز ۲ ساعت در کاشان


سرهنگ براتی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی تمام توان خود را در زمینه مقابله با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور بکار گرفته و هرگز اجازه فعالیت به این افراد نخواهد داد.

 

کشف ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق در فلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاونددرتشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال دریکی از مناطق شهر فلاورجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با تکمیل تحقیقات خود پی بردند در یک گارگاه تولیدی تعدادی دستگاه ارز دیجیتال در حال بهره برداری است که ضمن هماهنگی با مقام قضائی از این محل تعداد ۱۹ دستگاه ماینر غیر مجاز که به صورت مخفیانه راه اندازی شده بودند کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فلاورجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌ها را یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: توان تخصصی و عملیاتی پلیس فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب می‌کند و نیروی انتظامی هرگز اجازه نخواهد داد عده‌ای باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه شوند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.